1a BICICLETADA MODERNISTA
Barcelona, 6 de maig de 2011. Amb motiu de la VII Fira Modernista de Barcelona en Ramon Casas i en Pere Romeu* tornaran a utilitzar el seu famós tàndem per encapçalar la 1a BICICLETADA MODERNISTA, que començarà des del cor de la Fira Modernista (c/Girona – Av. Diagonal) i passarà per davant d’alguns dels edificis més emblemàtics de Barcelona.
A meitat de ruta es farà una parada tècnica al Museu del Modernisme Català per prendre una xocolatada.
INSCRIPCIONS GRATUÏTES. PLACES LIMITADES
L’últim dia d’inscripció: 27 de maig de 2011.
Reserva la teva plaça al 934871243 o coreixample@coreixample.com
RECORREGUT: Fira Modernista 1. Sagrada Família 2. Casa Macaya 3. Monument al Dr. Robert 4. Arc de Triomf 5. Monument a Rafael Casanova 6. Casa Calvet 7. Casa Garriga i Nogués 8. Museu del Modernisme Català 9. Casa Lleó Morera 10. Casa Amatller 11. Casa Batlló 12. Casa Milà (La Pedrera) 13. Casa Ramon Casas 14. Casa Comalat 15. Palau del Baró de Quadras (Casa Àsia) 16. Casa Terrades (Casa de les Punxes) 17. Palau Montaner (Delegació del Govern) 18. Queviures Múrria 19. Conservatori de Música 20. Casa Thomas
Vine vestit d’època i participa en el sorteig de llibres i invitacions del Museu del Modernisme Català i lots de Cor Eixample i Espai Bici!!!
Fatal error: Call to undefined function icl_get_languages() in /home/mmbcn/public_html/wp-content/themes/mmcat_theme/functions.php on line 805